Prowadzenie bloga


Chyba żadna inna forma reklamy nie da Twojej firmie tego, co może dać jej systematyczne prowadzenie bloga. To świetne narzędzie content marketingu, które pozwala na nienachalne promowanie swoich usług i produktów wśród konsumentów. Według badania przeprowadzonego przez HubSpot w 2013 roku wystarczą zaledwie dwa wpisy w miesiącu by zwiększyć sprzedaż nawet o 67% ! To jeden z głównych powodów, dla których firmy prowadzące blogi osiągają lepsze rezultaty od tych, które blogów nie mają. Chciałbyś by Twoja firma generowała większe zyski, przy niskich kosztach reklamy w Internecie? Zacznij prowadzenie bloga lub zleć to specjalistom. Zapraszamy Cię do owocnej współpracy 🙂

Wyślij zapytanie

Zastanów się przez moment, czy prowadzenie bloga nie przyniosłoby Twojej firmie wymiernych korzyści? Blog firmowy to doskonałe narzędzie content marketingu do komunikacji zarówno ze stałymi, jak i potencjalnymi klientami. To możliwość systematycznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących strategii firmy, kierunku rozwoju, jak również promowania nowych produktów lub usług. Prowadzenie bloga daje po prostu świetny pretekst do bycia z klientami w stałym kontakcie. Przyznasz, że trwałe relacje w biznesie generują większą sprzedaż, prawda? Nie wolno również zapominać o kwestii brandingu. Prowadzenie bloga firmowego to świetny sposób na budowanie silnego wizerunku marki w branży. Brzmi intrygująco, zgodzisz się? prowadzenie-bloga

Firmowy blog – główne korzyści dla biznesu:

  • możliwość stałej komunikacji z szeroką grupą potencjalnych klientów
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy poprzez udostępnianie użytecznych dla konsumentów treści
  • budowanie trwałej pozycji eksperta w branży
  • cenne informacje zwrotne w postaci komentarzy czytelników pod wpisami
  • możliwość systematycznego zbierania opinii klientów o produktach lub usługach firmy
  • przy systematycznym dodawaniu wpisów poprawa ruchu na stronie
To podstawowe powody, dla których warto posiadać firmowy blog i go systematycznie prowadzić. Oczywiście ważne, by blog firmy był spójny graficznie ze stroną internetową przedsiębiorstwa. Nie masz jeszcze bloga? Żaden problem! Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę. Nasi specjaliści od budowania serwisów www zaprojektują bloga idealnie dopasowanego do Twojego biznesu. Zlecając nam systematyczne prowadzenie bloga ustalimy wspólnie liczbę wpisów w miesiącu, by optymalnie dopasować ją do Twoich oczekiwań i możliwości finansowych. Musisz wiedzieć, że systematycznie prowadzony blog firmy połączony ze stroną internetową oraz kanałem społecznościowym np. na Facebooku, Google+ lub Instagramie podniesie liczbę wyświetleń Twojej strony firmowej, przez co znajdzie się ona wyżej, w wynikach wyszukiwania. Wiele topowych firm stosuje tę strategię od lat osiągając znacznie lepsze wyniki niż konkurencja. Dlaczego? Ponieważ profesjonalne prowadzenie bloga wydatnie zwiększa szansę na przyciągnięcie nowych klientów, co w perspektywie czasu przekłada się na większe zyski dla firmy. Blog firmowy to jedno z podstawowych narzędzi content marketingu i jesteśmy przekonani, że udoskonali Twój biznes.

Wyślij zapytanie