SEO Copywriting


By strona www osiągnęła wysoką pozycję w wyszukiwarce Google i w związku z tym była odwiedzana przez liczne grono potencjalnych klientów konieczne jest jej „wypozycjonowanie”. Najlepsze jest pozycjonowanie organiczne (naturalne), ponieważ jego efekty są trwałe i jest ono o wiele tańsze niż „sztuczne pozycjonowanie”, w przypadku którego trzeba płacić co miesiąc za pozycjonowanie od kilkuset do nawet kilkunastu tysięcy złotych za jedną frazę! Inaczej jest w przypadku pozycjonowania organicznego, które może dać Twojemu biznesowi więcej niż się spodziewasz. Interesuje Cię najwyższej jakości SEO copywriting? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Wyślij zapytanie

1. Na czym więc polega SEO copywriting? Na tworzeniu i publikowaniu wartościowej, merytorycznej treści zawierającej odpowiednio dobrane frazy kluczowe, czyli to, co najczęściej wpisują potencjalni klienci w Google, gdy szukają tego, co ich interesuje.

2. Gdzie te treści powinny się znajdować? Przede wszystkim na Twojej stronie internetowej, ale również na firmowym blogu, na forach internetowych, w serwisach tematycznych i portalach społecznościowych, w postaci postów. Nie można też zapominać o katalogach stron.

3. Ile potrzebujesz treści, by Twoja strona była odpowiednio wysoko? Im więcej, tym lepiej. Chodzi o to, by jak najwięcej linków zawierających dobre treści prowadziło do adresu Twojej strony www. Krótkiego tekstu nie będzie się dało naszpikować linkami, bo wyjdzie z tego karykatura. Pamiętaj, że tylko unikalny content, tworzony przez specjalistów od SEO copywritingu pozwoli na osiągnięcie zamierzonego efektu. Z kolei kopiowanie treści z innych stron i umieszczanie jej na swojej stronie internetowej to przysłowiowy „strzał w kolano”, który Google od razu wychwyci i ukarze Cię poprzez zdegradowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Raz nadszarpniętą reputację „w oczach” „wujka Google” bardzo ciężko poprawić.

4. Ile kosztuje SEO copywriting? Ze względu na różnorodność tekstów związaną z tematyką, poziomem konkurencji, czy też terminem wykonania zlecenia nie sposób jest podać jednej konkretnej kwoty. Wycena musi być wykonana indywidualnie. Warto jednak zaufać osobom, które na co dzień zajmują się tworzeniem dobrego contentu, w tym właśnie SEO copywritingiem, ponieważ to właśnie dzięki nim Twoja firma, Twoje „oczko w głowie” może w końcu zostać zauważone przez klientów w sieci, przynosząc tym samym większe zyski.
seo-copywriting
Co daje dobry content napisany pod SEO? Najważniejsze zalety pozycjonowania organicznego dobrą treścią:
  • jest tańszy niż „sztuczne pozycjonowanie”
  • w przeciwieństwie do „sztucznego pozycjonowania”, efekty copywritingu SEO są trwałe
  • wydatnie poprawia pozycję strony internetowej w wyszukiwarce
  • umożliwia dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów

Dobry copywriter – jak go rozpoznać?

Jak widzisz SEO copywriting daje ogromne możliwości w zakresie naturalnego pozycjonowania strony, oczywiście pod warunkiem, że treści i optymalizację strony wykonuje dobry copywriter z doświadczeniem w tym zakresie. Warto wiedzieć, że nie każdy copywriter posiada wiedzę i doświadczenie w tym zakresie. Wybierając copywritera możesz sprawdzić jego wiedzę w zakresie organicznego pozycjonowania zadając mu pytanie: jakie są najistotniejsze kwestie, które należy uwzględnić przy tworzeniu treści na stronę internetową, bloga czy gdziekolwiek indziej w sieci. Poniżej znajdziesz małą ściągę 🙂

Najważniejsze cechy SEO copywritingu:
  • tytuł, który musi odzwierciedlać treść tekstu
  • krótki opis zawartości tekstu, czyli tzw. meta opis
  • unikalna i wartościowa treść
  • odpowiednio dobrane słowa kluczowe
W przypadku wątpliwości co do umiejętności copywritera zwróć uwagę na jeszcze jedną kwestię. Wiesz po czym poznać naprawdę dobrego copywritiera od SEO? Przede wszystkim po tym, że wpisując frazę kluczową w Google trafiłeś właśnie na jego stronę. Poza tym, dobrze by było gdyby teksty, które tam przeczytasz były dla Ciebie w pełni zrozumiałe. Chciałbyś, żeby klienci trafiali na Twoją stronę w ten sam sposób? Nic trudnego – nawiąż z nami współpracę, a my zapewnimy Ci doskonałej jakości SEO copywriting, który jest niczym innym jak bardzo skutecznym narzędziem do pozycjonowania strony internetowej. Twoim zleceniem zajmie się bardzo dobry copywriter z wieloletnim doświadczeniem i masą projektów zakończonych sukcesem.

Profesjonalny copywriting buduje wizerunek!

Najważniejszymi składnikami wizerunku marki obok ciekawego logotypu są: nazwa firmy i slogan reklamowy. W obu przypadkach sprawdza się powiedzenie „im mniej, tym lepiej”. W praktyce oznacza to dokładnie tyle, że im krótsza nazwa i towarzyszący jej slogan, tym łatwiej zapada w pamięć, dlatego też profesjonalny SEO copywriting zawsze jest w cenie. Świetnym przykładem jest firma Nike ze swoim hasłem „Just do it”, które od 1988 roku nieprzerwanie towarzyszy wszelkim reklamom i wydarzeniom organizowanym przez potentata branży odzieży sportowej na całym świecie. Słysząc hasło „Just do it” od razu wiesz, że chodzi o Nike.
dobry-copywriter
Pracując przy projektach dla naszych klientów staramy się uwypuklić te cechy ich działalności, które wyróżniają ich na tle konkurencji. Profesjonalny copywriting to dla nas „chleb powszedni”, dlatego nie mamy najmniejszych problemów z doborem odpowiednich słów – dzięki temu możemy stworzyć dla Twojej firmy unikalną nazwę i chwytliwy slogan reklamowy, który na stałe zapadnie Twoim przyszłym klientom w pamięci. Postaw na profesjonalny copywriting. Zobacz co daje chwytliwa nazwa i slogan reklamowy:
  • pozwala wyróżnić się na tle każdej konkurencji
  • umożliwia zbudowanie solidnego wizerunku firmy
  • zapada w pamięć konsumentom, co bezpośrednio wpływa na ich decyzje zakupowe
  • ułatwia stworzenie długofalowej strategii marketingowej
Zapraszamy do współpracy z firmą Mr. Mind, której specjalizacją są: teksty na zamówienie, teksty SEO, copywriting stosowany w tworzeniu treści na stronę internetową, bloga itd. Z naszej strony możemy zagwarantować najwyższej jakości usługi i miłą, profesjonalną obsługę.
Wyślij zapytanie