• START
  • Treści na stronę internetową

Treści na stronę internetową


Firmowa strona www powinna być wizytówką Twojego biznesu. Dlatego też, poza przejrzystą kolorystyką i funkcjonalnością warto również zadbać o wartościowe treści na stronę internetową. Z badań wynika, że gdy potencjalny klient przegląda daną stronę w poszukiwaniu interesujących go informacji, poświęca na to od 30 do 90 sekund! Jeżeli szybko nie znajduje tego, na czym mu zależy, po prostu stronę zamyka i szuka gdzie indziej, a dosadniej – u konkurencji. Jeżeli nie chcesz, aby takie sytuacje dotyczyły Twojego biznesu w sieci, to napisanie tekstów na stronę lepiej zostaw profesjonalistom. Tylko tak będziesz mieć pewność, że teksty na stronie internetowej są wartościowe i unikalne. Zainteresowany usługą najwyższej jakości? Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, np. poprzez formularz kontaktowy, a my zajmiemy się resztą. Copywriting to nasza specjalność!

Wyślij zapytanie

Zastanawiasz się, po co wydawać więcej pieniędzy na teksty, skoro możesz mieć je całkiem tanio, wybierając pierwszego lepszego użytkownika z któregoś serwisu ogłoszeniowego? Pozwól, że Ci wyjaśnimy dlaczego treści na stronę internetową powinny zostać wykonane przez profesjonalnych copywriterów, a nie ludzi, którym tylko wydaje się, że potrafią pisać.

1. Zlecając napisanie tekstów na stronę internetową freelancerom (nawet z dobrymi opiniami na portalu ogłoszeniowym) nigdy tak naprawdę nie wiesz, czy taka osoba nagle nie zniknie w trakcie zlecenia (z Twoją zaliczką!), a Ty będziesz musiał znaleźć nowego copywritera, tracąc przy tym czas. Tego typu przypadku są dość powszechne, zwłaszcza wtedy, gdy ogłaszający się w serwisach pseudo-copywriterzy traktują to tylko jako zadanie dodatkowe – koło ratunkowe dla podreperowania nadszarpniętego budżetu, zwłaszcza wtedy, gdy nic innego nie ma na oku. Gdy trafi się inne, lepiej płatne zlecenie, często się ulatniają jak kamfora.

2. Możesz trafić na tzw. plagiatora, czyli pseudo-copywritera, który realizuje zlecenia kopiując i wklejając treści z różnych stron – właśnie w ten sposób powstaje bezużyteczna kompilacja cudzej pracy. Może się więc zdarzyć, że Ty, jako właściciel strony zostaniesz oskarżony o plagiat, mimo że to nie Ty napisałeś teksty na stronę www. Gdyby jednak nikt się nie zorientował, że masz na swojej stronie skopiowane treści, to na pewno dowie się o tym Google. Algorytmy wyszukiwarki bezlitośnie degradują strony, na których znajdują się treści skopiowane z innych serwisów. Jeżeli więc Twoja strona zostanie zepchnięta w wynikach wyszukiwania kilkadziesiąt miejsc w dół, to nie znajdą Cię potencjalni klienci – co oznacza, że stracisz ewentualne zyski.

3. Zarejestrowana firma (czy to sp. z o.o. czy też jednoosobowa działalność gospodarcza) może wystawiać faktury, które możesz „wrzucić” w koszty firmy. Wyższe koszty to mniejszy podatek dochodowy do zapłacenia, oczywiście zdajesz sobie z tego sprawę. W przypadku zlecenia dla freelancera, może się okazać po fakcie, że nie będzie on w stanie wystawić Ci FV, w najlepszym przypadku zgadzając się na umowę o dzieło. Jaka w tym Twoja korzyść?

treści-na-stronę-internetową

Bardzo dobre teksty na stronę internetową

Przekonaliśmy Cię, że lepiej zaufać profesjonalnym copywriterom? Jeszcze nie? No to zobacz, ile dają przygotowane przez naszych specjalistów dobre teksty na stronę internetową?
  • wartościowe teksty na stronę internetową skupiają uwagę potencjalnych klientów na tym, co dla nich najistotniejsze, bez zbędnego bełkotu – konkrety
  • wyższa pozycja w wyszukiwarce – teksty na stronę internetową zawierające frazy kluczowe pozwalają konsumentom szybko znaleźć to, czym są zainteresowani
  • treści na stronę internetową w postaci atrakcyjnych dodatków pozwalają lepiej zrozumieć Twoją firmę, oferowane przez nią usługi i produkty – infografiki, filmy promocyjne, nowoczesne prezentacje multimedialne
Jak widzisz, profesjonalne teksty na stronę internetową oraz unikalne treści graficzne dają znacznie większe możliwości w budowaniu trwałego wizerunku firmy. Potrafią też generować zyski poprzez ściągnięcie na stronę odbiorców zainteresowanych daną tematyką – przykładem są teksty SEO, czyli pisane pod wyszukiwarki internetowe i naszpikowane frazami kluczowymi dla danej branży.

Profesjonalne pisanie tekstów

Bez względu na to, czy Twoja firma dopiero zaczyna przygodę w Internecie, czy jesteś już rozpoznawalną marką, warto zainwestować w profesjonalny copywriting i napisanie dobrych tekstów na stronę www. Pozwoli to na przyciągnięcie większej liczby potencjalnych klientów szukających wartościowych i klarownych treści, zachęci ich do kontaktu i składania zamówień. Profesjonalne, prawidłowo napisane teksty nie tylko potrafią sprzedawać produkty lub usługi, ale też stanowią dobre narzędzie w budowaniu wizerunku marki. Jeżeli trafiłeś na tę stronę bezpośrednio z wyszukiwarki to znaczy, że znamy się na swoim fachu i wiemy, jak tekstem przyciągnąć potencjalnych klientów i skłonić ich do działania. Zainteresowany współpracą? 🙂

Wyślij zapytanie